MADONAS NOVADA LUBĀNAS PILSĒTAS VALSTS UN PAŠVALDĪBAS VIENOTAIS KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS

 

   

Adrese
Madonas novads, Lubāna, Tilta iela 11, LV-4830

Tālrunis
66954828, 64894091

Klientu apkalpošanas speciāliste - Kristīna Tropa

E-pasts
lubana@pakalpojumucentri.lv 

VPVKAC darba laiks:
P. 8.00–12.30 un 13.30–18.00
O. 8.30–12.30 un 13.30–17.30
T. 8.30–12.30 un 13:30–17.30
C. 8.30–12:30 un 13:30–17.30
Pk. 8.30–12:30 un 13:30–16.30
S., Sv. BRĪVS

 

VPVKAC sniegtie pakalpojumi

Klātienē var pieteikt noteiktus šādu valsts iestāžu pakalpojumus:

  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra;
  • Valsts ieņēmumu dienests;
  • Lauksaimniecības datu centrs.

Tiek sniegta informācija par vairāku valsts iestāžu e-pakalpojumiem un palīdzība to lietošanā:

  • Lauku atbalsta dienests;
  • Nodarbinātības valsts aģentūra;
  • Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde;
  • Uzņēmumu reģistrs;
  • Valsts darba inspekcija;
  • Valsts zemes dienests;
  • Nacionālais veselības dienests;
  • Konsultācija COVID-19 sertifikāta saņemšanā.
  • Ukrainas civiliedzīvotājiem: atbalsts e-pakalpojuma “Vīzas pieteikums” pieteikšanai;
  • Ukrainas civiliedzīvotājiem: atbalsts e-pakalpojuma “Anketas iesniegšanas uzturēšanās atļaujas pieprasīšanai” pieteikšanai;
  • pabalsti par bērnu Ukrainas civiliedzīvotājiem, kurus piešķir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA).

 Vairāk par pakalpojumiem lasīt šeit*

 

UZMANĪBU – SVARĪGI!

Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai identifikācijas karte.

Lai saņemtu e-pakalpojumu, nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, eID karti vai elektroniskā paraksta viedkarti.


  

Video ar informāciju par valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru darbu, kā arī apmācības video par pakalpojumu izmantošanu vietnē www.latvija.lv apskatāmi nospiežot izvēlni INFORMATĪVIE VIDEO.

Lubānas apvienības pārvaldes vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu valodā „cookies”) papildus informāciju skat. šeit.