Lubānas PII „Rūķīši” dienas gaita 2021./2022. mācību gadā
Laiks |
Organizācija |
Programma |
700-830 |
Bērnu sagaidīšana, sarunas ar vecākiem, patstāvīgais darbs, rotaļas, vērojumi, pārrunas, rīta vingrošana |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana.Veselības un fiziskās aktivitātes caurviju prasmju nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam |
830 – 845 |
Gatavošanās brokastīm. Brokastis. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
845 – 900 900 – 910 |
Pašapkalpošanās, higiēnas un estētisko prasmju apguve. Rīta sarunas |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana Sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma caurviju prasmju attīstīšana |
910 – 1020
1000 |
Rotaļnodarbības telpā un dabā. Organizēt un pašvadīt prasmes sarunāties, saprasties un sadarboties. Radošas rotaļas. Elektronisko saziņas līdzekļu izmantošana māc. procesā (1xd. līdz 15 min.) Skolas auglis. Piens |
Attīstīt sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, kā arī digitālās prasmes, veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam |
1000– 1225 |
Gatavošanās pastaigai. Pastaiga, vērojumi, eksperimenti, priekšstatu nostiprināšana, sporta spēles, radošās rotaļas, pamatkustību nostiprināšana. |
Attīstīt sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, kā arī veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes |
1120– 1220 |
Atgriešanās no pastaigas, gatavošanās pusdienām |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
1130- 1245 |
Pusdienas |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
1200– 1510 |
Gatavošanās pēcpusdienas atpūtai. Pēcpusdienas atpūta.(ģērbšanās, zobu tīrīšana) |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
1510-1530 |
Celšanās, ģērbšanās, gatavošanās pēcpusdienas aktivitātēm. |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
1530- 1545 |
Radošās rotaļas, darbs, individuālais darbs ar bērniem. Sadzīves iemaņu veidošana. Pulciņu nodarbības. Gatavošanās launagam |
Attīstīt sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, kā arī digitālās prasmes, veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam |
1530 – 1600 |
Launags |
Pašizziņas un pašvadības caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana |
1600 – 1850 |
Bērnu patstāvīgā darbība, individuālais darbs, radošās rotaļas. Pulciņu nodarbības. Pastaiga, pārrunas un konsultāciju sniegšana vecākiem. |
Attīstīt sadarbības un līdzdalības, domāšanas un radošuma, kā arī digitālās prasmes, veselības un fizisko aktivitāšu caurviju prasmes atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam |
1850– 1900 |
Grupas sakārtošana. Iestādes slēgšana. |